Alla inlägg under juli 2011

Av Ida - 5 juli 2011 22:28

Hejsan, idag har jag och syster hjälpt mamma få bort allt skrot från gården och samlat det i en hög som min morbror plockar med i morgon, har även fjälpt henne med att bära plåtar på sin plats och staplat plankor och de som dom hämtade idag. har även färgat systers hår nyligen och hon blev nöjd verkar det som iaf    


Imorgon på morgonen bär det av till finland en sväng och kastrera Simba... hojja börjar redan få lite panik inför det och börjar gruva mig om att han ska bli dålig och de... men man får väl hoppas på det bästa som mamma säger. 


Sen efter det blir det nog mest att titta till han hela dagen, mamma sa att jag skulle börja måla huset men vet inte om jag kommer ha tid med de, eftersom jag säkert kommer vara super orolig för simba så jag vill nog inte lämna han ensam precis.. 

nog om de nu..


Ihelgen blir det pajala marknad med tony och syster så då blir det fullt upp, och jag hoppas att karusellerna inte är så dyra för då drar jag nog med sara i en iaf  


nu ska jag gå i duschen så jag blir ren

Hade! 


Lilla Hjärtat  



Av Ida - 5 juli 2011 01:37

Sitter jag med syster och flummar lite, sen snart så ska jag gå och sova, men är inte så trött så vi får hoppas att jag har lätt att sova sen när jag lägger mig, så att det inte blir som förra natten, då somnade jag nämligen först 8 i morse....


gonatt och sovgott allihopa:D

Av Ida - 4 juli 2011 03:47

Då har man gjort en sån här ist, så får se om jag förstår mig bättre på den här än de andra på blogg.se:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards