Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

1 Februari 2013

Av Ida - 1 februari 2013 16:45

  


Allt medan vi blir äldre, lär vi oss att vissa personer som vi trodde att aldrig skulle strunta i
oss, helt säkert gör just det en dag. Ditt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång
och det blir svårare för varje gång. Även du själv kommer att ha sönder hjärtan - kom då
ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar. Du kommer att gräla med din bästa vän.
Du kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av vad den förra låtit dig gå igenom.
Du kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon
du älskar. Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit 
sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut av för evigt förlorad lycka. 
Hitta en pojke som säger att du är vacker och inte att du är bra, som ringer upp dig även om 
du slängt på luren, som stannar uppe bara för att se dig sova. Vänta på pojken som kysser
dig i pannan, som har lust att visa upp dig för hela världen om du så bara var iklädd en säck 
och som håller din hand inför sina vänner. Vänta på honom som regelbundet påminner dig
om hur mycket han älskar dig och om vilken tur han har som får vara med dig.
Vänta på honom som säger till alla sina vänner: "Det är hon..."


Jag hittade dig Toni Jaako och nu ska jag göra allt för att behålla dig vid min sida, jag ska kämpa för oss varje dag och varje minut. Du är den som ligger mig närmast hjärtat och du är min andra hälft, hade jag inte tagit chansen för 3 år sedan så hade jag aldrig varit här jag är idag och det finns ingen annanstans än just här med dig som jag hör hemma..

Du ger mig den stösta lyckan, tryggheten och kärleken, vi har hunnit skapa många minnen under åren tillsammans och jag hoppas att våran saga aldrig får ett slut, att jag får spendera varje dag och varje minut med dig vid min sida i resten av mitt liv. De är en lång tid kvar och nu väntar vi vårat första barn, ett tecken på våran kärlek till varandra. De här barnet kommer få den bästa pappan och de är jag helt säker på.

Första tiden tillsammans hade vi det kämpigt, men vi har bevisat för både oss själva och alla andra att så länge vi är tillsammans så kan vi ta oss igenom dem djupaste dalar och högsta berg. Motgångar kommer aldrig helt försvinna och de dyker alltid upp nya men så länge jag har dig med mig så känns de som om inget kan stoppa mig.


Jag Älskar Dig Precis Som Du Är !  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 20 juni 2013 12:36

Hej !Kom precis på att jag faktiskt har en blogg ;) hade nästan totalt glömt bort det.Så vad har hänt, jo jag har blivit mamma den 18 april 2013 ! :) den lille som levde om där inne i min mage visade sig vara en frisk liten pojke på 52cm och han vägd...

Av Ida - 13 februari 2013 18:11

Kanske ska ta en liten graviditets uppdatering nu.. Känner mig som överkörd av ett tåg, känner världens tryck nedåt och fick inte göra mina behov över huvudtaget igår... Kisseriet satte igång inatt så de var skönt att iaf få de att fungera som de...

Av Ida - 29 januari 2013 22:32

Magsjukan slog till igår efter att vi hade varit hos barnmorskan, så har inte fått behålla nånting sen dess... under natten fick jag tömma allt så trodde de hade gått över i morse då jag fick behålla vattnet och blåbärssaften som jag stoppade i mig, ...

Av Ida - 28 januari 2013 14:27

Har inte riktigt haft motivation att skriva här men eftersom de inte är så många mer än jag heller som läser de jag skriver så har jag ju heller inte desto större press på mig. :)   De har hhunnit hända ganska mycke sen sist jag skrev, har bland ...

Av Ida - 7 januari 2013 16:06


Idag åkte Tony iväg på jobbvecka och jag blev kvar med Simba här i lägenheten, jag grät både igår kväll och i morse när Tony for, om de är gravid hormonerna som spökar eller om de bara blir jobbigare och jobbigare att se honom fara varannan vecka, de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards